Beugelbehandeling (orthodontie)

Beugelbehandeling (orthodontie)

Bent u niet tevreden met de stand van uw tanden?
Tegenwoordig dragen steeds meer mensen een beugel om de stand van hun tanden en kiezen te corrigeren. Leeftijd speelt hierbij geen rol, iedereen heeft recht op een mooi gebit!

De orthodontist (óf tandarts voor orthodontie) onderzoekt de scheefstand van de tanden en kiezen en maakt vervolgens een afdruk van de boven- en ondertanden. Ook worden er röntgen- en gewone foto's van de tanden en kiezen gemaakt. Op basis van deze informatie wordt een behandelplan geadviseerd.

Wanneer is een beugel voor uw gebit nodig?

Wanneer de tanden scheef staan, of wanneer de tanden en kiezen niet goed op elkaar passen biedt een beugel de juiste oplossing. Doordat de kiezen na de behandeling weer beter op elkaar passen kunt u ook beter kauwen.

Hoe werkt een beugel voor je gebit?

Een beugel corrigeert tanden en kiezen in de goede richting. Het is van belang dat een beugel regelmatig wordt bijgesteld. Op die manier wordt de correctie van de scheefstand optimaal uitgevoerd.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Oudenbosch? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 078 - 200 5000.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 17:00
woensdag08:00 - 17:00
donderdag08:00 - 17:00
vrijdag08:00 - 16:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Thorbeckestraat 2
Oudenbosch 4731 KP
Route

Patiëntervaringen

1373 reviews · ⭐ 8.1 gemiddeld

Deskundig tandartsenpraktijk.

Tandart /: heel goed . Eén verzoek t.a.v. de administratie: wilt U s.v.p. de rekening die wij moeten betalen niet per mail, maar per post zenden . Ik heb geen printer en kan hem dus ook niet printen .. Bvb dank . Marianne en Yat Sen Wang-Mol

Prima geregeld

Als goed ervaren ,altijd super op tijd volgens afspraak. Ook de secretaressen, aan de receptie even vriendelijk.

Naar tevredenheid

In goed overleg de behandeling uitgevoerd

goed

goed

Ja

Ja

Weer een mooi schoon gebit

Gebit goed schoon gemaakt.

Netjes, professioneel en goede ervaring

Je hoeft hier niet tegen een tandartsbezoek op te zien, je wordt goed, professioneel en adequaat behandeld

Goed

Veel vragen gesteld door tandarts.

Goed behandeld alleen ondertanden.

De tandarts keek mijn hele mond, na ook of ik nergens pijn had of drukplekken bij mijn kunstgebit. Ook werden mijn gegevens gecontroleerd in mijn dossier. Ik ben netjes en vriendelijk behandeld. 1 minpuntje: zowel tandarts als assistente spraken onderling een buitenlandse taal met elkaar. Tegen mij gebrekkig Nederlands.

Goed geholpen

Hij stelt je gerust. Een rustige tandarts waar ik geen vrees heb.

Prima

Prettige sfeer. Beleefd en vriendelijk. Behandeling met uitleg

Ik ben dik tevreden over de klantvriendelijkheid

Ik ben dik tevreden

hele goede ervaring hulpvarend en vriendelijk

Ik wordt hier altijd goed behandelt en ze zijn altijd heel erg vriendelijk. Heb niets te klagen.

In principe ben ik tevreden.

Ik ben zover tevreden met uitleg en behandeling, alleen vind ik het jammer dat er elke keer een andere behandelaar is.

goed en snel

er was een Vulling Uit daags voor de Controle is gelijk gemaakt !!!!

Prima zorg.

Vriendelijke behandelingen vlg. afspraak. Nieuw personeel en artsen die mij prima hebben geholpen.

Gewoon goed

Wordt snel en vakkundig geholpen. Fijne mensen bij de receptie en goede tandarts en assistente.

Top

Goede rustige deskundige tandarts. Ook goed met kinderen!

Een vriendelijke ontvangst en behandeling

Zowel bij de receptie als door de assistente vriendelijk ontvangen. Ondanks dat het de laatste afspraak was van die dag was er alle tijd voor de behandeling. De tandarts was geïnteresseerd, betrokken en komt mij professioneel over.

Prima!

Mijn ervaring met de tandarts en mondhygienist was heel goed. Deskundig, super vriendelijk, uitgebreid uitleg.

vriendelijke tandarts, keurig op tijd geholpen

tandarts en assistente waren heel vriendelijk, legden alles duidelijk uit. Keurig op tijd geholpen.

goed en snel

goed en optijd geholpen